خرید هدیه برای سال نو

نوروز بزرگ ترین و مهم ترین جشن ملی و باستانی ما ایرانیان است. ایرانیان باستان از چند روز قبل از نوروز با برپایی جشن‌ها و مراسم مختلف به استقبال سال نو می‌رفتند. یکی از آداب و رسوم شیرین و دیرینه آن‌ها، عیدی و هدیه دادن در عید نوروز است. خرید هدیه برای سال نو می‌تواند راهی برای ابراز محبت و قدردانی از عزیزان باشد. هدیه چرمی یک یادگاری عالی برای نوروز است. زیرا علاوه بر ظاهر زیبا و شکیل، کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. درنتیجه می‌تواند سال‌ها مورد استفاده قرار بگیرد.

تاریخچه عیدی در نوروز

هدیه دادن، از رسوم دیرینه است که در تاریخ و فرهنگ ایرانیان ریشه دارد. ایرانیان باستان، عیدی و هدیه را بین خویشاوندان، آشنایان و نزدیکان خود باب کردند. این رسم نیکو به آیندگان منتقل شد و تا به امروز، در میان مردم ایران رواج دارد.

چرم به عنوان ماده ای طبیعی و باکیفیت، از دیرباز مورد توجه ایرانیان بوده است. آن‌ها از چرم در ساخت انواع محصولات از جمله لباس، کیف، کفش و … استفاده می‌کردند. بنابراین محصولات چرمی یادآور فرهنگ ملی ما نیز هستند. تولیدات چرم آرتان، اصالت و هنر چرم کاران ایرانی را نشان می‌دهند. پس با خرید آن‌ها، علاوه بر حمایت از این هنر، به سنت دیرینه هدیه دادن در نوروز نیز پایبند می‌مانیم.

6 هدیه جذاب برای عید نوروز

1) کمربند چرم مردانه

کمربند چرم مردانه یکی از بخش‌های اصلی استایل سال نو آقایان است. شما می‌توانید با خرید کمربندهای زیبا و بادوام چرم آرتان، استایلتان را کامل کنید. این محصولات در انواع ریلی و ساده موجود هستند. جالب است بدانید سال 1403 سال اژدهاست. اژدها نماد قدرت و شکوه می‌باشد. رنگ مشکی نیز نمایانگر قدرت است. پس با خرید کمربند مشکی، استایل نوروزی شیک و خیره کننده ای به عزیزانتان هدیه دهید.

2) کمربند چرم زنانه

خانم‌ها به استایل نوروزی خود بسیار اهمیت می‌دهند. استفاده از رنگ‌های روشن یا رنگ سال می‌تواند استایلتان را زیباتر کند. جالب است بدانید رنگ هلویی رنگ سال 2024 میلادی معرفی شده است. رنگ‌های صورتی روشن، کالباسی و قرمز همخوانی بسیاری با این رنگ دارند. پس با استفاده از کمربندی با این رنگ‌ها، استایل خود را به روزتر کنید. کمربندهای زنانه چرم آرتان با طراحی متنوع سگک، هدایایی خاص برای نوروز هستند.

3) ست هدیه چرمی

این ست‌ها زمانی که در پیدا کردن هدیه مناسب مشکل دارید، بسیار مناسبند. زیرا علاوه بر بسته‌بندی شکیل، کاربردی، زیبا و با ارزش هستند. ست‌های هدیه چرم آرتان همچنین می‌توانند هدیه ای از طرف کوچک‌ترها باشند. هدایایی که قدردانی آن‌ها از زحمات عزیزانشان در طول سال گذشته را نشان می‌دهند. شما می‌توانید با مراجعه به صفحه ست هدیه چرم، این محصولات را در انواع زنانه و مردانه مشاهده کنید.

4) کیف پول چرم

کیف پول یک هدیه هوشمندانه برای نوروز است. زیرا علاوه بر زیبایی بسیار کاربردی نیز هست. همچنین هر بار که عزیزانتان از هدیه شما استفاده کنند، محبت و توجهتان را به یاد می‌آورند. کیف پول‌های چرم آرتان در انواع زنانه و مردانه موجود می‌باشند.

5) دستبند چرمی

دستبند چرمی هدیه ای شیک، کلاسیک و خاص است. دستبند چرم، استایل نوروزیتان را تکمیل می‌کند. دستبندهای ماه تولد چرم آرتان با ظرافت و زیبایی خاصی طراحی شده‌اند. شما می‌توانید با خرید آن‌ها، فروردینی‌ها را در سال نو خوشحال کنید. همچنین چرم آرتان تنوع بی‌نظیری از دستبندهای چرمی در طرح‌های مختلف را ارائه می‌دهد.

6) کوله پشتی

اگر در خانواده شما دانش آموز یا دانشجو هست، به آن‌ها کوله پشتی عیدی بدهید. یک کوله پشتی جادار و بادوام، هدیه ای کاربردی برای افراد محصل است. این کوله‌ها در دانشگاه، مدرسه و حتی محل کار قابل استفاده هستند. همچنین شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی سایر محصولات، کوله‌پشتی در رنگ‌های شاد، مناسب برای کودکان و نوجوانان تهیه کنید.

ایده‌های خلاقانه برای هدیه محصولات چرمی

تقدیم کردن هدیه به شیوه خلاقانه، خاطره ای خوش در ذهن دیگران به جا می‌گذارد. از جمله ایده‌های خلاقانه در کادو دادن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • شخصی سازی هدیه

حک کردن نام یا طرح مورد علاقه گیرنده روی چرم، آن را به هدیه ای منحصر به فرد تبدیل می‌کند. مثلا می‌توانید جمله “سال نو مبارک” را روی کیف پول، دستبند و جاکلیدی چرمی حک کنید. به این ترتیب یک عیدی خاص و متفاوت به عزیزانتان هدیه دهید. چرم آرتان در سفارش‌های عمده امکان شخصی سازی را برای شما فراهم می‌کند.

  • ست کردن محصولات چرمی

شما می‌توانید با شناختی که از گیرنده دارید، ست هدیه چرمی خودتان را بسازید. در تهیه این ست بهتر است به سلیقه و کاربرد آن برای گیرنده توجه نمایید. برای مثال یک کیف پول را با کمربند چرمی رنگ مد سال نو تهیه کنید. همچنین می‌توانید از ست‌های هدیه چرم آرتان با بسته بندی شیک استفاده کنید. توجه به اصول طراحی و استفاده از چرم باکیفیت از مهم ترین ویژگی این ست‌ها می‌باشند.

  • استفاده از تزئینات در هدیه

هدیه چرمی به دلیل کیفیت و دوام بالا، به تنهایی ارزش فراوانی دارد. اما همراه شدن این هدیه با یک کارت پستال، آن را خاص و ماندگار تر می‌کند. کارت پستال را با متن دلخواهتان برای تبریک سال نو یا دلیل انتخاب هدیه چرمی پر کنید. همچنین می‌توانید از روبان، گل و سایر تزئینات برای زیباتر شدن بسته‌بندی هدیه خود استفاده کنید.

جمع بندی

عیدی دادن جزو رسوم باستانی ایرانیان است. با فرارسیدن عید نوروز بسیاری هدیه نقدی را به عنوان عیدی انتخاب می‌کنند. اما یک هدیه چرم علاوه بر زیبایی بیشتر، خاص، ماندگار و بادوام است. همچنین باعث ایجاد خاطره ای خوش از شما در شروع سال نو می‌شود. شما می‌توانید از پیشنهادات چرم آرتان در خرید هدیه برای سال نو استفاده کنید. در این مقاله ایده‌های خلاقانه برای هدیه دادن در نوروز نیز معرفی شدند.

فروشگاه چرم آرتان با بیش از 6 سال تجربه در زمینه چرم، توانسته بهترین محصولات چرمی را تولید و عرضه کند. از مزایای خرید از این فروشگاه می‌توان به دسترسی به تنوع بالا در طرح و رنگ، گارانتی یک ساله، ارسال رایگان و فوری و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. پس همین حالا با خیال راحت از چرم آرتان سفارش دهید. چرم آرتان سال خوشی را برای شما آرزومند است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *