خرید هدیه برای روز پزشک (روز بزرگداشت ابوعلی سینا)

ابوعلی سینا دانشمند و پزشک برجسته ایرانی است. 1 شهریور، زادروز بوعلی سینا، به عنوان روز پزشک در تقویم نامگذاری شده است. این روز فرصتی برای قدردانی از زحمات و تلاش‌های پزشکان عزیز است. پزشکانی که همواره با جان و دل در راه سلامت جامعه تلاش می‌کنند. خرید هدیه برای روز پزشک، نشان‌دهنده احترام و قدردانی شما از آن‌ها می‌باشد. انتخاب هدیه مناسب و خلاقانه می‌تواند این روز را به یاد ماندنی تر کند. محصولات چرمی هدایایی کلاسیک و باکیفیت هستند. فروشگاه چرم آرتان با ارائه تولیدات چرمی خاص و منحصر به فرد، انتخاب را برای شما آسان کرده است.

نکاتی مهم در انتخاب محصولات چرم

انتخاب محصولات چرمی باکیفیت و مرغوب نیازمند دقت و توجه است. در ادامه به برخی نکات مهم در این مورد اشاره می‌کنیم.

1) نوع چرم

  • چرم طبیعی

این چرم از پوست حیواناتی مانند گاو، گوسفند، بز و… تهیه می‌شود. چرم طبیعی کیفیت و ماندگاری بالایی دارد. همچنین چرم طبیعی با گذشت زمان، ارزش و زیبایی بیشتری پیدا می‌کند. محصولات چرم آرتان از مرغوب ترین چرم گاوی تهیه و تولید می‌شوند.

  • چرم مصنوعی

چرم مصنوعی از مواد شیمیایی و پلاستیکی تهیه می‌شود. این نوع چرم قیمت کمتری نسبت به چرم طبیعی دارد. اما کیفیت و ماندگاری آن به مراتب پایین تر است. درنتیجه محصولات چرم مصنوعی عمر کوتاهی دارند.

2) کیفیت چرم

  • چرم مرغوب

چرم مرغوب صاف، یکدست و بدون زدگی است. همچنین این چرم ضخامت مناسب و استحکام کافی دارد. بنابراین از دوام و کیفیت بالایی برخوردار است. به علاوه با لمس کردن آن می‌توان لطافت را به وضوح احساس کرد.

  • چرم نامرغوب

این چرم ممکن است دارای زدگی، خراشیدگی و یا ناهمواری باشد. چرم نامرغوب نازک و شکننده است. همچنین به دلیل ضخامت کم، به راحتی دچار آسیب گردیده و پاره می‌شود.

3) فروشگاه و برند

برندهای معتبر، محصولات چرمی خود را از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت تولید می‌کنند. این برندها به خدمات پس از فروش مناسب اهمیت می‌دهند. محصولات چرم آرتان در کارگاه تولیدی چرم آرتان توسط چرم کاران حرفه ای تولید می‌شوند. همچنین فروشگاه چرم آرتان دارای نماد اعتماد الکترونیک و گارانتی یک ساله روی تمامی محصولات چرم است. پس با خیال راحت می‌توانید ثبت سفارش نمایید.

4) قیمت

قیمت محصولات چرمی به نوع چرم، کیفیت، برند و نوع محصول بستگی دارد. محصولات چرمی باکیفیت و مرغوب، قیمت بالاتری نسبت به محصولات چرمی نامرغوب دارند. اما با خرید از فروشگاه چرم آرتان، به دلیل تهیه مستقیم از تولیدکننده، می‌توانید محصولات چرمی را با قیمت بسیار مناسبی دریافت کنید.

راهنمای انتخاب هدیه مطابق شخصیت شناسی

یک پزشک جدا از جایگاه شغلی، به واسطه شخصیت و رفتارش شناخته می‌شود. بنابراین انتخاب هدیه با توجه به شناخت شخصیت، ارزش هدیه را دو چندان می‌کند. محصولات چرمی هدایایی کلاسیک، ماندگار و بسیار پر کاربرد هستند. راهنمای زیر به شما در خرید هدیه مناسب و قدردانی از زحمات پزشکتان کمک می‌کند.

1) پزشکان دقیق و منظم

این افراد برای برنامه‌ریزی دقیق و انجام به موقع کارها اهمیت زیادی قائل هستند. آن‌ها به نظم و انضباط اهمیت زیادی می‌دهند. هدایای زیر برای این افراد مناسب است.

  • ست اداری

ست اداری چرمی شامل کیف مدارک، جاکلیدی در کنار یک خودکار یا روان نویس هدیه‌ای کاربردی است. کیف مدارک چرم آرتان در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع موجود هستند. این محصولات به دلیل جنس عالی، فضای کافی و قیمت مناسب هدایایی مناسب هستند. همچنین شما می‌توانید با انتخاب اکسسوری‌های چرم آرتان شامل جاکلیدی، جاکارتی و … یک ست شخصی سازی شده تهیه نمایید.

  • کیف پول

یک کیف پول برای نظم بخشیدن به پول، کارت‌های بانکی و مدارک شناسایی ضروری است. کیف پول چرم آرتان علاوه بر فضای کافی، دوام بسیار بالایی دارند. این کیف‌ها در انواع مردانه و زنانه، در طرح‌ها و رنگ‌های مختلف موجود هستند.

2) پزشکان شیک پوش

این دسته اغلب آراسته و خوش پوش ظاهر می‌شوند. آن‌ها به ظاهرشان اهمیت زیادی می‌دهند. افراد شیک پوش معمولا از محصولات باکیفیت یا ترند استفاده می‌کنند. هدیه مناسب برای آن‌ها شامل این موارد است.

  • کمربند چرم

کمربند چرم آرتان در انواع زنانه و مردانه، هدیه ای ایده آل برای این افراد است. زیرا کمربند جزء ضروری استایل برای هر فرد شیک‌پوشی به حساب می‌آید. در بین انواع مردانه این محصول، می‌توان به نوع ریلی و کلاسیک اشاره کرد. کمربند ریلی به دلیل ظاهر خاص، مورد توجه بسیاری از مشتریان قرار دارد.

  • کیف دوشی

کیف دوشی در موقعیت‌های مختلف کاربردی است. کیف‌های دوشی چرم برای استفاده در استایل‌های مختلف نیز محبوب هستند. کیف‌های دوشی چرم آرتان علاوه بر ظاهر لوکس و زیبا، فضای کافی برای حمل تمام اقلام مورد نیاز روزانه را دارند.

3) پزشکان فعال و پرانرژی

این دسته از پزشکان با وجود مشغله زیاد، سرشار از انرژی هستند. آن‌ها اغلب به ورزش و تناسب اندام اهمیت می‌دهند. درنتیجه این موارد از هدایای مناسب برای این دسته می‌باشند.

  • ست ورزشی

این ست می‌تواند شامل اقلام مختلف ورزشی مانند کوله پشتی، کفش و لوازم ورزشی باشند. کوله پشتی‌های چرم آرتان علاوه بر باشگاه، مخصوصا برای دانشجویان پزشکی کاربرد فراوانی دارند. این کوله‌ها سبک اما بسیار جادار هستند. کفش‌های ورزشی چرم به دلیل جلوگیری از خستگی، این ست اسپرت را به خوبی تکمیل می‌کنند. شما می‌توانید با مراجعه به دسته بندی کفش چرم آرتان سفارشتان را ثبت نمایید.

  • ست هدیه چرم آرتان

اگر در انتخاب هدیه مناسب مشکل دارید، ست‌های هدیه چرم آرتان پیشنهاد ما به شماست. این ست‌ها با ترکیب محصولات مرتبط، لوازم کاربردی و هدایایی جذاب هستند. همچنین چرم آرتان این ست‌ها را با بسته بندی شکیل مناسب هدیه عرضه می‌نماید. رنگ بندی متنوع، ارسال رایگان و ضمانت کیفیت از دیگر مزایای این ست‌ها می‌باشد.

بسته بندی ست هدیه چرم آرتان

جمع بندی

روز پزشک بهترین فرصت برای تقدیر از پزشکان متعهد و با اخلاق است. محصولات چرمی هدایایی زیبا، بادوام و کاربردی هستند. در ادامه مقاله به نکات مهم در خرید هدیه چرم پرداختیم. فروشگاه چرم آرتان با ارائه پیشنهادهای مختلف، در خرید هدیه مناسب به شما کمک می‌کند. همچنین با خرید از چرم آرتان، از مزایای زیر نیز بهره مند خواهید شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *