فروش عمده محصولات چرم آرتان
فروش عمده محصولات چرم آرتان

فروش عمده چرم آرتان

برند چرم آرتان یکی از بزرگ ترین تولیدکنندگان انواع محصولات چرمی در ایران می‌باشد، که با هدف اشتغال زایی و حمایت از تولید کالای ایرانی، محصولات متنوع چرمی را با کمک استادکاران هنرمند کشور عزیزمان، در مجموعه‌ای واقع در محدوده شهر تهران تولید می‌نماید.
 
چشم انداز همیشگی ما، تولید کالاهای با کیفیت ایرانی، توسط جوانان این سرزمین و رسیدن به خودکفایی در زمینه تولید محصولات چرمی می‌باشد. ما به لطف تلاش و پشتکار تک تک اعضای این مجموعه در تلاشیم تا با دانش روز و جدیدترین تجهیزات، گام‌های بیشتری در جهت پیشبرد اهداف سازمان برداریم.
چرم آرتان در راستای گسترش همکاری، از تمامی فروشگاه های ارائه دهنده محصولات مرتبط در سراسر کشور، دعوت به همکاری می‌نماید.

آیا محصولات تولیدی از چرم اصل است؟

کیفیت محصول و دقت در تولید، خط قرمز برند چرم آرتان می‌باشد. این اطمینان را به مشتریان عزیز می‌دهیم که تمامی محصولات تولیدی این مجموعه (با دقت بالا در برش و دوخت) از چرم کاملا طبیعی درجه یک تولید می‌شود. همچنین برای سایر بخش‌های محصولات، بهترین یراق آلات بکار برده می‌شود تا محصول در سالیان متمادی افت کیفیت نداشته باشد.

فروش عمده محصولات چرم آرتان

تنوع بالای محصولات با کیفیت عالی

برند چرم آرتان، در دسته بندی های کیف دوشی، کیف اداری، کمربند چرم، کیف پول، کیف مدارک، ست هدیه، اکسسوری های چرم (دستبند، جا کارتی، جاکلیدی و ...)، محصولات متنوعی را برای بانوان و آقایان تولید می‌نماید.

این محصولات پس از چندین سال نظرسنجی از مخاطبین، مطابق با سلایق مختلف، در رنگبندی های متنوع، طراحی و تولید شده است. در جدول پایین، تعرفه قیمتی فروش عمده چرم آرتان همراه با توضیحات و قیمت همکاری قابل مشاهده می‌باشد. از قسمت جستجوی جدول، می‌توانید کالای مورد نظرتان را جستجو و از قسمت پایین جدول، می‌توانید به صفحات این لیست دسترسی داشته باشید.

فروش عمده محصولات چرم آرتان

مشاوره رایگان و ثبت سفارش

کافیست با شماره 09122167931 جهت دریافت مشاوره رایگان و ثبت سفارش با ما در ارتباط باشید.

عکس محصول نام محصول قیمت عمده

ما به تولیدات‌مان اطمینان داریم

ما به کیفیت تولید محصولات مجموعه چرم آرتان اطمینان کامل داریم. در صورت عدم رضایت (در صورتی که آسیبی به محصول وارد نشده باشد)، می‌توانید کالا را مرجوع و هزینه محصول را دریافت نمایید. سایر شرایط گارانتی در صفحه سوالات متداول قابل مشاهده می‌باشد.

سبد خرید

ورود | ثبت نام

لطفا شماره موبایل خود را وارد نمایید تا کد ورود برایتان پیامک شود.

ارسال مجدد کد تایید (00:30)

در صورت ناخوانا بودن عبارت نمایشی، روی عبارت رنگی کلیک نمایید.