راهنمای خرید هدیه سازمانی

یکی از روش‌های تبلیغ مؤثر کسب و کارها خرید هدیه سازمانی است. خرید هدیه در فرهنگ سازمانی باعث ایجاد و حفظ روابط قوی بین کارمندان، مشتریان و شرکا می‌شود. هدیه سازمانی علاوه بر توجه و احترام، احساس قدردانی و وفاداری را در گیرندگان آن تقویت می‌کند. محصولات چرم آرتان به دلیل استفاده از چرم طبیعی، زیبا، شیک و ماندگار هستند. درنتیجه با استفاده از آن‌ها، هدیه و برند شما تا ابد در ذهن مخاطب حک خواهد شد.

چرا محصولات چرمی برای هدیه سازمانی مناسب اند؟

با نزدیک شدن به سال نو و فرا رسیدن عید نوروز، بسیاری از افراد دنبال انتخاب هدایا یا گیفت‌های سازمانی هستند. این هدایا برای کارکنان، مشتریان و شرکای تجاری کاربرد دارند. از دلایل مناسب بودن چرم برای هدیه سازمانی، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

  • امکان شخصی سازی

شما می‌توانید با درج لوگو برندتان روی چرم، به هدیه سازمانی حس شخصی تری ببخشید. ما در مجموعه آرتان آماده همکاری با مجموعه‌ها برای درج لوگو اختصاصی شما روی محصولاتمان هستیم. برای دریافت اطلاعات بیشتر به صفحه فروش عمده چرم آرتان مراجعه کنید.

  • مناسب برای موقعیت‌های مختلف

محصولات چرمی در موقعیت‌های رسمی و غیر رسمی کاربرد دارند. درنتیجه برای هر محیط شرکتی ایده‌آل هستند. آن‌ها حس ارزشمندی و لوکس بودن را به خوبی منتقل می‌کنند. ست‌های هدیه چرم آرتان در انواع زنانه و مردانه با قیمت مناسب موجود هستند. بسته‌بندی شیک و زیبای این ست‌ها آن‌ها را به هدایایی محبوب تبدیل کرده است.

  • دوام و ماندگاری بالا

چرم طبیعی به دوام و کیفیت بالا معروف است. محصولات چرم حتی با استفاده منظم می‌توانند تا سال‌ها دوامشان را حفظ کنند. این ماندگاری باعث می‌شود هدیه سازمانی تا مدت‌ها یادآور برند شما باشد. علاوه بر این با گذشت زمان جلوه چرم به زیبایی تغییر می‌کند. این موضوع که با عنوان پیری زیبا شناخته می‌شود، به چرم شخصیت و جذابیت خاصی می‌بخشد.

  • کاربردی بودن

محصولات چرمی کاربردهای زیادی در زندگی روزمره دارند. انواع محصولات چرم آرتان، از کیف و کفش تا کمربند، جاکلیدی و… همگی هدایایی مفید و کاربردی هستند. خرید هدیه سازمانی چرم انتخابی هوشمندانه است. زیرا به دلیل کاربرد فراوانشان، به طور مرتب خاطره خوب کسب کار شما را به ذهن مخاطب می‌آورند.

معرفی بهترین هدایای سازمانی

1) کمربند چرم

کمربند چرمی وسیله ای لوکس، زیبا و کاربردی است. همچنین این محصول در زندگی روزمره بیشتر افراد کاربرد دارد. کمربندهای چرم آرتان با امکان درج لوگو و نماد اختصاصی شما بهترین هدیه سازمانی هستند. این محصولات ظاهری کلاسیک و شیک دارند و هرگز از مد نمی‌افتند. همچنین در سایز، طرح و رنگ‌های متنوع موجود هستند.

2) کیف دوشی

کیف‌های دوشی با فضاهای مختلف، برای افراد با هر سبک زندگی ای مناسب هستند. کیف‌های دوشی چرم آرتان ظاهری حرفه‌ای و رسمی دارند. به علاوه برای استفاده خانم‌ها و آقایان در محیط‌های کاری مناسبند. اغلب آن‌ها فضای جدا برای قرار دادن گوشی و کارت‌های مختلف دارند. همچنین از طول و عرض استانداردی برخوردارند. کیف‌های دوشی چرم آرتان در رنگ‌های متنوع مشکی، قهوه ای، عسلی، زرشکی و … موجود هستند. این محصولات نیز با امکان درج نشان اختصاصی سازمان شما به صورت عمده ثبت سفارش می‌شوند.

3) اکسسوری چرم

جاکارتی و جاکلیدی به عنوان هدیه سازمانی، انتخابی ایده‌آل و اقتصادی هستند. آن‌ها به دلیل مزایای مختلف برای کارمندان، شرکا یا مشتریان کاربرد دارند. از مزایای خرید اکسسوری‌های چرم آرتان به عنوان هدیه سازمانی عبارتند از:

  • پوشش دادن همه سلیقه‌ها
  • جنس بادوام و دوخت محکم
  • کاربردی و مناسب برای همه
  • مشاوره تخصصی و پشتیبانی آنلاین
  • گارانتی یک ساله تمامی محصولات چرم
  • دارای بسته بندی مناسب برای هدیه

بسته بندی مناسب هدیه اکسسوری چرم

4) ست‌های هدیه چرم

ست‌های هدیه چرم آرتان تمام ویژگی‌های یک گیفت چرمی زیبا و کاربردی را دارند. این محصولات به مخاطبتان نشان می‌دهند که شما برای انتخاب هدیه، وقت، هزینه و دقت صرف کردید. همچنین این ست‌ها باعث افزایش انگیزه و روحیه کارمندان می‌شوند. کارمندان وفادار، به بهبود تصویر و شهرت برند سازمان کمک می‌کنند. ست‌های هدیه زنانه چرم آرتان شامل کیف پول و جاکارتی هستند. همچنین انواع ست‌های مردانه شامل محصولات زیر می‌باشند.

  • کمربند
  • کیف پول
  • کیف دوشی
  • جاکارتی

کاربردهای هدایای سازمانی

هدایای سازمانی معمولا در زمینه فروش و بازاریابی، روابط با شرکای تجاری یا رویدادهای مختلف استفاده می‌شوند. در ادامه به معرفی آن‌ها در هر زمینه می‌پردازیم.

1) فروش و بازاریابی

  • هدیه خوش آمدگویی

این هدیه به ایجاد حس خوشایند در مشتریان جدید کمک می‌کند. همچنین باعث ترغیب آن‌ها به ادامه همکاری می‌شود. بنابراین بهتر است این هدیه را در اولین تعامل به مشتریانتان بدهید.

  • هدیه به مشتریان معرف برند شما

احترام و تشکر از این مشتریانی که شما را به دیگران معرفی می‌کنند، اهمیت فراوانی دارد. چراکه آن‌ها به ایجاد شبکه فروش بزرگ‌تر کمک کرده اند. این هدیه احساس وفاداری و اشتیاق بیشتر برای تبلیغ برندتان از سمت آن‌ها را نیز افزایش می‌دهد.

2)  ارتقای روابط با مدیران سازمان‌ها و شرکای تجاری

  • هدیه در اولین ملاقات

هدایای سازمانی برای قدردانی از همکاری و تعهد شرکای تجاری استفاده می‌شوند. همچنین برای ایجاد اعتماد و احترام نیز می‌توان در اولین ملاقات به مدیران و شرکای تجاری هدیه داد.

  • هدیه در اعیاد و مناسبت‌های خاص

در مناسبت‌هایی مانند عید نوروز، یلدا و… می‌توانید به شرکای تجاریتان هدیه بدهید. به این ترتیب با ایجاد نگرش مثبت در آن‌ها، زمینه همکاری‌های بهتر و بیشتر را فراهم کنید.

3) تشکر برای حضور در یک رویداد

  • هدیه به شرکت‌کنندگان در همایش و سمینار

این هدایا محبت و احترام شما به شرکت کنندگان را نشان می‌دهند. درنتیجه مخاطبان با ذهنیت خوشایند و مثبت، به کسب و کار شما توجه می‌کنند.

  • هدیه به برندگان مسابقات و قرعه‌کشی‌ها

برای تشویق یا انگیزه دادن به مخاطبان به آن‌ها هدیه بدهید. این هدایا می‌توانند شامل اکسسوری‌های چرمی با نشان اختصاصی شما باشند.

جمع‌بندی

محصولات چرم آرتان از مرغوب ترین نوع چرم گاوی تهیه و تولید می‌شوند. چرم آرتان با تولید محصولات چرمی در انواع زنانه و مردانه، یک فرصت عالی برای خرید هدیه سازمانی در اختیارتان قرار می‌دهد. شما می‌توانید با سفارش عمده، نماد تجاری خودتان را روی محصولات درج نمایید. کارگاه تولیدی چرم آرتان، آماده پذیرش سفارشات عمده برای بیش از 200 ردیف محصول می‌باشد. برای دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان کافیست با شماره 09122167931 تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *