در گذشته معمولا بسیاری از وسایل ارزشمند و کوچک خود را داخل صندوقچه های شخصی قرار میدادیم. با توجه به آنکه این صندوقچه ها قابلیت حمل نداشتند در نتیجه جابجایی مدارک بسیار مشکل‌ساز بود. به همین دلیل کیف پاسپورتی مردانه به عنوان یک وسیله ارزشمند جهت حفظ و نگهداری انواع مدارک، طراحی و ساخته شد. غالباً آقایان از کیف مدارک چرم یا پاسپورتی به وفور استفاده می کنند.

ظاهر کوچک و بسیار شیک آنها باعث می شود تا هیچ گونه خللی در تیپ و ظاهر شما به وجود نیاورد. بنابراین ما نمی توانیم کیفهای پاسپورتی را جزو اقلام اضافی همراه افراد تلقی کنیم. زیرا این کیف ها نه تنها کاربرد بسیاری دارند و می‌توانند مشکلات ایجاد شده در حمل مدارک را برطرف کنند، بلکه با توجه به طرح و رنگ فوق العاده جذابی که دارند آقایان همواره رغبت بالایی برای حمل آن خواهند داشت.

در این مقاله قصد داریم با ذکر ویژگی ها، مشخصات ساختاری و همچنین برخی از مزیت های این نوع از کیف های پرطرفدار شما را به طور کامل با این محصول آشنا کنیم. پس با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

بهترین متریال ساخت برای کیف پاسپورتی مردانه

بهترین متریال ساخت برای کیف پاسپورتی مردانه

اصولاً دو متریال ساخت را برای تولید کیف پاسپورتی مردانه در نظر می‌گیرند. این مواد اولیه شامل چرم مصنوعی و همچنین چرم طبیعی می باشد. غالبا چرمهای مصنوعی از ترکیب چند ماده پلیمری و همچنین الیاف های پارچه ای تشکیل می‌شوند. استفاده از چرم های غیر طبیعی برای ساخت انواع کیف به جهت هزینه بسیار پایینی که دارد معمولاً توسط یکسری از تولید کنندگان استفاده می شود.استفاده از این نوع متریال ساخت معمولاً مشکلاتی را در کوتاه مدت برای کاربران محصولات مورد نظر ایجاد می کند. شما ممکن است از کیف هایی استفاده کنید که ساخته شده از چرم مصنوعی هستند اما پس از مدتی قطعاً با دفرمه شدن، پارگی های جزئی، باز شدن دوخت آن و مواردی از این قبیل روبرو خواهید شد.

اما زمانی که از کیف پاسپورتی مردانه با جنس چرم طبیعی و سایر محصولات دیگر که از این نوع مواد اولیه ساخته شده اند استفاده می کنید می توانید این انتظار را داشته باشید که محصول مورد نظر تا چندین سال متوالی برای شما کار خواهد کرد. در نتیجه شما مجبور نخواهید بود که پس از مدتی مجدداً آن وسیله مورد نظر را خریداری کنید. بنابراین بهترین متریالی که برای ساخت انواع محصولات چرمی خصوصاً کیف ها مورد استفاده قرار می گیرد چرم طبیعی درجه یک می باشد. این نوع متریال ساخت به جهت امتیازات فراوانی که دارد همواره آمار فروش بالایی نیز دارد.

کیف پاسپورتی مردانه در چه ابعاد و سایزی ساخته میشود؟

کیف پاسپورتی مردانه در چه ابعاد و سایزی ساخته میشود؟

ابعاد کیف پاسپورتی مردانه فوق العاده اهمیت دارد. با توجه به نوع کارکردی که این کیف ها دارند غالباً نمی‌توان سایز آنها را مانند انواع کیف اداری چرم و یا کوله پشتی ها در نظر گرفت. بلکه سایز آنها باید به گونه ای باشد تا به راحتی در یک دست جای بگیرد و شرایط حمل و جابجایی آسان نیز داشته باشد.

به عنوان مثال کیف مدارک چرم کد ALM084 از لحاظ ابعاد طول، عرض و ارتفاع به ترتیب برابر ۲۴، ۸ و ۱۴ سانتیمتر می باشد . این سایز جزو ابعاد متوسطه کیف چرم محسوب می شود. شما میتوانید انواع مدارک شناسایی مختلف را بدون مشکل در آن جای دهید و با بالاترین سطح امنیت از آنها نگهداری کنید. البته سایزهای دیگر نیز از کیف پاسپورتی مردانه موجود می باشد. در چنین ابعادی طبیعتاً وزن کیف پایین خواهد بود لذا کاهش وزن یک کیف چرم لذت حمل آن را برای شما دوچندان می کند.

امنیت بالای کیف چرمی

کیف پاسپورتی مردانه از آن دسته از کیف های چرمی میباشد که امنیت بسیار بالایی دارد. جنس و بدنه محکم آن به گونه ای ساخته شده است که نفوذ پذیر نمیباشد. یعنی رطوبت یا سیالات در تماس با سطح کیف نمی‌توانند به بافت چرم نفوذ پیدا کنند. در نتیجه مدارک شما همواره سالم باقی خواهد ماند. البته این بدان معنا نیست که شما آنها را به صورت مستمر و مداوم در مجاورت رطوبت قرار دهید.

در داخل کیف محفظه های بسیار مختلفی همراه با زیپ و موارد مشابه وجود دارد که شما می توانید یک تفکیک عالی برای مدارک خود ایجاد کنید. وجود جاکارتی های متعدد باعث می شود تا شما این وسایل ارزشمند را بدون آنکه دچار پراکندگی و مفقود شدن شوند به راحتی در محفظه مخصوص خود نگهداری کنید.

دوخت با کیفیت این کیف ها به گونه‌ای است که تحت اعمال نیرو و فشار دچار پارگی نمی شود. برخی از نمونه های این کیف ها دارای قفل های رمزدار کوچک می باشد که به نوعی یک ساختار شخصی سازی را برای شما فراهم می کند. لذا بنا به این دلایل مذکور این کیف ها امنیت بالایی خواهند داشت.

اشکال مختلف کیف مدارک چرمی

اشکال مختلف کیف مدارک چرمی

اگرچه کیف پاسپورتی چرم معمولاً به صورت دستی طراحی و ساخته می‌شود. اما برخی از نمونه‌های آن می توانند قابلیت نصب بند دوشی را نیز داشته باشند. به این صورت که اگر در طول روز به دفعات بالا از این کیف ها استفاده می کنید شاید احساس کنید که وجود یک بند دوشی می تواند از فراموش کردن آنها یا جا گذاشتن در محیط خاص جلوگیری کند. وجود طرح و رنگ‌های مختلف در این محصول باعث می شود تا پاسخگوی سلایق مختلف باشند.

ممکن است برخی از افراد رنگ کیف چرمی خود را تیره تر و یا برخی دیگر رنگ روشن را بیشتر بپسندند. بنابراین در یک محصول چرمی همواره باید تنوع طرح و رنگ را داشته باشیم تا از این طریق آمار فروش آن نیز افزایش یابد. تمامی اشکال طراحی شده از این محصول همگی زیبایی خاص خود را دارند و این موضوع بستگی به نگاه مخاطب و نوع سلیقه آن دارد که کدام یک را مورد پسند قرار دهد.

خرید انواع کیف های چرمی از فروشگاه چرم آرتان

مشتریان گرامی می توانند با مراجعه به فروشگاه چرم آرتان طیف گسترده ای از انواع کیف های چرمی مانند کیف پول مردانه، کیف پول زنانه و انواع کیفهای اداری و کوله پشتی های چرم را انتخاب کنند. همه محصولات از چرم درجه ۱ ساخته شده اند. لذا کیفیت آنها برای یک مدت زمان طولانی تضمین شده خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *