کیف دستی چرم جزو محصولات خاص چرمی میباشد که معمولاً استفاده آن در میان آقایان رواج دارد. نام دیگر این کیف های پرکاربرد را کیف مدارک چرم می نامند که از لحاظ ابعاد و ساختار مابین کیف های دوشی و کیف پول چرم هستند. همانطور که از نام آن مشخص است حمل آنها به صورت دستی می باشد و با داشتن یک بند آویز چرم کنترل و جابجایی آن راحت تر خواهد بود.با استفاده از این کیف می توانید انواع مدارک و وسایل با ارزش خود را نگهداری کنید. در ادامه مقاله جزئیات بیشتری را از ویژگی های ساختاری و امتیازات این نوع از کیف های چرم مطرح می‌کنیم.

ویژگی های ساختاری کیف دستی چرم

کیف دستی چرم معمولاً دارای طرح های ساده ای هستند. این ویژگی نشان می دهد که این کیف ها بیشتر جنبه کاربردی دارند و برای ارائه خدمات خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند. شما با استفاده از این کیف چرم دستی می توانید انواع مدارک مهم و با ارزش خود را جهت انجام یکسری کارهای اداری جابجا کنید. معمولاً به جهت امنیت بیشتر بر روی این کیف ها از قفل های رمزدار استفاده میشود تا به نوعی از امن بودن وسایل موجود درون کیف مطمئن شوید. در قسمت داخلی کیف چندین محفظه مختلف از نوع زیپ دار و موارد مشابه تعبیه شده است تا بتوانید با این طرح ساختاری نظم بالایی را به وسایل با ارزش خود بدهید.

این کیف ها با توجه به ابعاد استاندارد و مناسبی که دارند دارای یک وزن ایده آلی هستند. به طوری که حتی با پر کردن آن نیز سنگینی بالایی را در حمل آن احساس نمی کنید. همانطور که گفته شد ابعاد و سایز آن ها متوسط می باشد و به نوعی دارای یک سایز میانی هستند. یکی از نمونه های پرکاربرد کیف دستی چرم دارای طول ۲۴ سانت، عرض ۸ سانت و ارتفاع ۱۴ سانت می باشد. این ابعاد باعث می شود تا به راحتی در دستان شما جای بگیرند و در موقعیت های مختلف قابلیت جابجایی سهل و آسانی داشته باشند. از لحاظ ظاهری کاملا شیک و زیبا می باشند و نمی تواند جزو وسایل اضافی و آزاردهنده محسوب شوند.

ممکن است تصور کنید که دستی بودن این کیف های چرم شرایط و اوضاع را برای مفقود شدن آنها فراهم کند اما وجود یک بند آویز در برخی از نمونه های آن منجر خواهد شد تا به راحتی از دستان شما جدا نشوند. این محصولات در کنار کیف اداری چرم جزو پرکاربرد ترین کیف ها هستند.

ویژگی های ساختاری کیف دستی چرم

مزیت های استفاده از کیف دستی چرم

یکی از مزیت‌های ایده آلی که کیف دستی چرم دارد این است که در یک حد مطلوب جادار هستند. البته گنجایش این کیف های چرمی متناسب با نوع کاربری آنهاست. به همین دلیل نباید آنها را از لحاظ ظرفیت پذیرش وسایل مختلف مانند کیف های دوشی قلمداد کرد. شما می توانید انواع وسایل قیمتی مانند گوشی موبایل را به راحتی درون این کیف های دستی جای دهید.

جنس نرم کیف چرم باعث می‌شود تا در صورت اعمال فشار به بدنه کیف، هیچ گونه آسیب ساختاری به گوشی های موبایل که دارای ساختار آسیب پذیر هستند وارد نشود. کیف دستی چرم باعث می شود تا شما سرعت بالایی را در کار خود داشته باشید. تصور کنید مجموعه ای وسیع از مدارک مختلف را جهت انجام یک کار اداری همراه خود دارید. کیف دستی چرم با داشتن محفظه های متعدد می تواند یک تفکیک مناسبی را میان مدارک شما انجام دهد. بنابراین شما با سرعت بالا میتوانید امور مرتبط را در محیط های اداری پیش ببرید.

جلوگیری از شلوغی و پراکندگی وسایل با استفاده از کیف دستی

کیف دستی چرم به خوبی می‌تواند یک فضای نظام مندی را برای وسایل با ارزش شما فراهم کند. یکی از عواملی که باعث می شود وسایل کوچک مفقود شوند پراکندگی یا قرار گرفتن در لابلای وسایل دیگر می باشد. کیف دستی چرم از لحاظ طراحی داخلی بسیار پیشرفته می باشد به طوری که با بازکردن کیف، لایه های مختلفی را مشاهده می کنید که هر کدام مناسب قرار دادن وسایلی خاص هستند. این نوع طبقه بندی ساختاری در درون کیف دستی چرم مدیریت وسایل شما را بهبود می بخشد.

جلوگیری از شلوغی و پراکندگی وسایل با استفاده از کیف دستی چرم

مقاومت کیف چرم در برابر عوامل محیطی آسیب زننده

عواملی که باعث آسیب به مدارک موجود در کیف دستی چرم می شود غالباً تماس آنها با رطوبت و یا مایعات می باشد. خوشبختانه طرح رویه این محصولات چرمی دارای خاصیتی غیر جاذب میباشد. به عنوان مثال زمانی که شما یک مقدار آب یا مایعات دیگر را روی سطح چرم می‌ریزید هیچ گونه جذبی اتفاق نمی افتد. این ویژگی منحصر به فرد باعث می شود تا وسایل درون کیف تحت حفاظت کامل قرار گیرند.

همچنین حرارت های بالا نیز باعث سوختن چرم نمی شود. اگر یک تست سوختن ساده را بر روی چرم های طبیعی انجام دهید مشاهده می کنید که برخلاف متریال پلیمری یا چرم های مصنوعی، دچار ذوب شدگی نمی شوند. این کار را می توانید با قرار دادن یک شعله بسیار کوچک آتش در سطح چرم آزمایش کنید تا گواه این مدعا باشد.

نکات مرتبط با نگهداری انواع کیف چرم

برای این که بتوانید عمر یک محصول چرمی را افزایش دهید تنها کافی است یک سری عوامل محیطی را از این محصولات دور کنید. تجهیزات تیز و برنده، مواد شیمیایی مانند انواع شوینده، نور مستقیم خورشید همگی قابلیت آسیب رساندن به کیف های چرمی را دارند. قدم بعدی استفاده از واکس های مخصوص چرم می باشد که دارای خاصیت جلا دهندگی هستند. این ترکیبات باعث می شود تا سطح چرم لطافت خود را در طولانی مدت حفظ کنند و دچار خشکی ساختار نشود. با این مواد می‌توانید زیبایی چرم را به صورت کاملا پایدار حفظ کنید.

نکات مرتبط با نگهداری انواع کیف دستی چرم

مشاوره و خرید محصولات چرمی از فروشگاه چرم آرتان

مشتریان گرامی در صورت داشتن هرگونه سوال فنی در مورد محصولات چرمی می‌توانید با فروشگاه چرم آرتان تماس حاصل فرمایید. در قسمت فروشگاه جزئیات دقیق محصولات از لحاظ سایز و متریال ساخت به طور کامل آورده شده است. لذا در چنین شرایطی به خوبی می توانید محصولات چرمی مورد نظر خود را به شکل غیر حضوری سفارش دهید تا در اسرع وقت از طریق پست برای شما ارسال شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *