معمولا استفاده از زیورآلات و اکسسوری های مردانه همواره در دنیای مد وجود داشته است و مردان هم به آن ها علاقه‌ی خاصی دارند. استفاده از زیورآلات خصوصا دستبند چرم مردانه می تواند در موقعیت های مختلفی خصوصا قرارهای غیرکاری استفاده شود. داشتن اکسسوری های جالب توجه به مردان این امکان را می دهد تا در زمان های خاص، حق انتخاب داشته باشند. دستبندهای مردانه جذابیت خاصی به مردان می بخشد و استایل شیکی به آن ها می بخشد.

مدل های دستبند مردانه

دستبند چرم مردانه

دستبند چرم مردانه می تواند در مدل ها و اشکال متفاوتی باشد. بطور مثال با قطعه ای از طلا ترکیب شده باشد و یا دارای دوخت های با رنگ های متفاوت باشد. ما در این مقاله بیشتر برای شما توضیح می دهیم که دستابند چرم مردانه را در چه موقعیت هایی و با چه ویژگی هایی استفاده کنید.

آیا خرید دستبند چرم مردانه شما را متفاوت می سازد؟

استفاده از برخی اکسسوری ها مثل استفاده از ادکلن های گران قیمت است که سبب می شود تا شما ظاهر بهتری داشته باشید و استایل شیک و متفاوتی را در جمع خانواده و یا دوستان خود نشان دهید. انتخاب ها و استانداردهای شما سبب می شود تا خاص باشید و به شخصی برجسته و خوش پوش تبدیل شوید.

شما با استفاده از دستبند چرم مردانه به دیگران نشان می دهید که به اکسسوری با اصالت اعتقاد دارید و شاید جالب باشد که بدانید پوشش افراد می تواند موضوعات بسیاری را از وجوه شخصیتی فرد را نمایان کند. همچنین این متفاوت بودن می تواند سبب آغاز داشتن مکالمه ای دوستانه با اطرافیان شود و اعتمادبه نفس شما را بالا ببرد. همچنین اصیل بودن چرم به بقیه نشان می دهد که با فردی حرفه ای و با مسئولیت طرف صحبت هستید.

دستبند چرم مردانه را باید در کدام مچ دست انداخت؟

دستبند چرم مردانه

تجربه نشان می دهد که زیورآلات و اکسسوری ها باید از ساعت جدا باشند. این موضوع دو دلیل عمده دارد: اول اینکه داشتن اصطکاک بین دستبند و ساعت مشکل آفرین است و ممکن است که ساعت شما دچار خدشه شود پس بهتر است که این دو در دو دست جداگانه مورداستفاده قرار گیرند.

موضوع بعدی رعایت تعادل در هر دو دست است . این یعنی اینکه یک دست نمی تواند حاوی ساعت و اکسسوری باشد و در دست دیگر خالی باشد. البته اگر عادت به دست کردن ساعت ندارید می توانید دستبند چرم مردانه را در دست غالب بیاندازید. استفاده از دستبند چرم مردانه که ظریف باشد و یا استفاده از دستبندهای پارچه ای نیز در کنار ساعت، توصیه می شود.

استفاده همزمان از چند دستبند برای آقایان مجاز است؟

طبق قوانین مد و زیبایی هیچ چیزی در ظاهر شما نباید آنچنان جلب توجه کند که سایر موارد را زیرسئوال ببرد. در مورد زیورآلات و دستبند هم به همین شکل است. در این زمینه باید توجه کنید که در صورت استفاده‌ی همزمان چند دستبند، باید سعی کنید از دستبندچرم مردانه ظریف و یا دستبندهای اسپرت استفاده کنید. نکته بعدی این است که تعداد دقیق دستبندها و یا انگشترهایی که مردان مورد استفاده قرار می دهند ارتباط مستقیمی با سلیقه ی افراد و مکان مورد نظر دارد.

موضوعات بسیاری در این مورد می تواند موثر باشد. راحت بودن شما، نوع استایل و علایق شما، محل مورد استفاده و … در نوع انتخاب شما تاثیرگذار است. معمولا افراد از یک یا دو دستبند در کنار هم استفاده می کنند و در صورت همخوانی با نوع پوشش، آن ها را افزایش می دهند. حتما توصیه می شود که در صورت استفاده از چندین دستبند کنتراست های چشم نواز را فراموش نکنید. بطور مثال دستبند چرم مردانه با قطعات فلزی بسیار هماهنگ است و یا دستبندهای چرمی که داخل آن ها مهره وجود دارد.

چگونه سایز دستبندهای مردانه را در خرید آنلاین تشخیص دهیم؟

دستبند چرم مردانه

دستبندهای مردانه معمولا دارای استانداردهای خاص خود هستند و طولی بین 19 تا 22 سانت را دارند. اندازه‌ی 20 سانت در بین مردان بیشتر مورداستفاده قرار می گیرد. اما به یاد داشته باشید که خریدن یک دستبند مناسب نیاز به دقت و توجه دارد و باید کاملا با اندازه‌ی دست شما فیت باشد. معمولا در خریدهای آنلاین می توانید به جدولی که برای این منظور تهیه شده است، مراجعه کنید. اندازه دور مچ خود را گرفته و با آن جدول تطبیق دهید. حتما گزینه‌ی انتخابی شما درست و مناسب خواهد بود.

دستبند مردانه چرم را در چه موقعیتی باید استفاده کرد؟

دستبندهای مردانه انواع و اقسام مختلفی دارند که در موقعیت های مختلف مورداستفاده قرار می گیرند. اما دستبند چرم مردانه که می تواند از جنس چرم طبیعی یا مصنوعی باشد، بسیار زیبا و متفاوت است و استفاده از آن توصیه می شود. استفاده از دستبند چرم مردانه در کنار فلزات ترکیبی بسیار مسحورکننده است که بدون شک استایل شما را کامل خواهد کرد. استفاده از دستبند چرم مردانه گزینه ی بسیار خوبی برای اولین قرار عاشقانه است و همچنین می تواند تکمیل کننده ترکیب لباس شما در قرارهای دوستانه و یا مهمانی ها باشد.

دستبند مردانه چرم آرتان

m big 110 03 1759 25 3 - دستبند چرم مردانه و انواع آن را بشناسید

فروشگاه چرم آرتان با داشتن انواع دستبندهای چرمی توانسته است در مدت زمان فعالیت خود رضایت مشتریان را به دنبال داشته باشد. محصولات چرمی ارائه شده نظیر دستبند چرم در این فروشگاه دارای کیفیت بسیار عالی بوده و گارانتی یک ساله دارد. ابعاد در نظر گرفته شده برای دستبندهای موجود در فروشگاه به شکل استاندارد است که تمام افراد می‌توانند بدون توجه به رنگ پوست خود از دستبندهای موجود در فروشگاه چرم آرتان استفاده کنند. استفاده از یراق با دوام در تولید دستبندهای چرمی در این فروشگاه باعث افزایش زیبایی آن شده است.

اگر دستبند چرمی را از فروشگاه چرم آرتان خریداری کنید، محصول خریداری شده به همراه بسته بندی مناسب هدیه برای شما عزیزان ارسال خواهد شد. فروشگاه چرم آرتان با استراتژی سرآمدی و نو آوری در حوزه فروش و توزیع محصولات متمایز و با کیفیت چرمی، با تکیه بر دانش و مهارت هنرمندان این صنعت در سراسر کشور تأسیس گردیده است. اگر بخواهید محصولات مختلف چرمی را با تضمین کیفیت و با تکیه بر اصل مشتری‌مداری خریداری کنید بهتر است از محصولات مختلف چرم آرتان دیدن کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *