بررسی نکات خرید کیف پول چرم طبیعی

کیف پول چرم طبیعی زنانه و مردانه یکی از لوازم ضروری افراد شیک پوش است. این اکسسوری نقش مهمی در زیبا و جذاب شدن استایل شما دارد. استفاده از کیف پول چرم طبیعی، لاکچری بودن شما را در ذهن هر بیننده ای القا می کند. کیف پول چرم طبیعی، تنها جنس و متریالی است که هیچ جایگزینی ندارد. زیرا الیاف چرم طبیعی، کیفیت فوق العاده بالایی دارد که عمر و ماندگاری محصول را بالا می برد. اگر قصد خرید کیف پول چرم طبیعی دارید، اما در انتخاب و خرید دچار چالش و سردرگمی شده اید، این مقاله از سایت چرم آرتان را از دست ندهید.

انواع کیف پول چرم طبیعی

کیف پول چرم طبیعی زنانه و مردانه از نظر مدل یا سبک در انواع زیر تولید و عرضه می شوند:

1. کیف پول چرم طبیعی دو لت

کیف پول دو لت، رایج ترین و محبوب ترین مدل هستند. این نوع کیف پول به شکل کلاسیک دارای دو قسمت بوده و از وسط به یکباره تا می شوند. ضخامت نسبتاً کمتری دارند و کارت های شناسایی و اعتباری به صورت افقی و عمودی در آنها جای می گیرند.

 

2. کیف پول چرم طبیعی سه لت

این نوع کیف پول چرم طبیعی، نسبت به مدل قبلی، محفظه و فضاهای بیشتری برای قراردادن پول و کارت دارند. بسیار زیبا هستند و کارت ها در آنها به صورت عمودی قرار می گیرند. کیف پول سه لت به دلیل تا خوردن های زیاد، ممکن است ضخیم به نظر برسند.

 

3. کیف پول چرم طبیعی مردانه

کیف پول چرم مردانه علاوه بر قابلیت ذخیره و نگهداری اسکناس، امکان قراردادن یک یا دو عکس از عزیزانتان، انواع کارت اعتباری، نگهداری برخی اقلام ریز همچون انگشتر و حتی گذاشتن گوشی موبایل را برای شما فراهم می آورد.

 

4. کیف پول چرم طبیعی زنانه

کیف پول چرم طبیعی زنانه در مدل های مجلسی و استفاده روزانه، در رنگ های متنوع و مختلفی تولید و عرضه می شوند. شما می توانید با مراجعه به سایت چرم آرتان و بخش مربوط به کیف پول چرم طبیعی زنانه، مدل دلخواه خود را انتخاب و خریداری کنید.

 

5 نکته طلایی در خرید کیف پول چرم طبیعی

در انتخاب و خرید کیف پول چرم طبیعی برای خانم ها و آقایان، نکات زیر را مدنظر قرار دهید:

1. تشخیص کیف پول چرم طبیعی از مصنوعی

یکی از خصوصیات چرم طبیعی، وجود پرز در قسمت پشت چرم است. برخی دیگر از ویژگی های چرم طبیعی، شامل موارد زیر است:

  • چرم طبیعی بوی خاصی دارد. بر عکس چرم مصنوعی که بوی پلاستیک میدهد.
  • چرم طبیعی دارای سطح ناهموار است و در برخی قسمت ها احتمال وجود چین و چروک وجود دارد.
  • چرم را تا بزنید و سپس باز کنید. اگر اثر تا شدن روی چرم باقی ماند، چرم طبیعی است.
  • چرم های مصنوعی در زمان لمس کردن، حس سرد بودن دارند. اما با لمس چرم طبیعی احساس گرم بودن خواهید داشت.

تمامی محصولات فروشگاه چرم آرتان، از چرم کاملا طبیعی باکیفیت و درجه یک تولید می شوند.

2. نوع چرم مورد استفاده در تولید کیف پول

بهتر است بدانید چرم طبیعی و مرغوب در انواع مختلف و متنوعی وجود دارد. به عبارتی ساده تر چرم سنگین و سبک هر کدام از الیاف حیوانات متفاوتی تولید می شوند. به عنوان مثال چرم گاوی با چرم بز، تمساح، پوست مار و غیره کاملاً متفاوت است.
بدیهی است هر چه چرم سنگین تر باشد، بافت متراکم تر و منسجم تری خواهد داشت. در نتیجه در مقابل سایش، پارگی و آسیب های دیگر مقاومت بیشتری خواهد داشت. از طرفی کیف پول چرم طبیعی حاصل از دوخت با این نوع الیاف طبیعی، وزن بیشتری خواهد داشت.
توصیه می شود اگر به دنبال کیف سبک وزن هستید، مدل ساخته شده از چرم گاوی خریداری کنید. تمامی محصولات فروشگاه چرم آرتان، از چرم گاوی تولید می‌شوند.

3. کیفت دوخت کیف پول چرم طبیعی

منظور از کیفیت دوخت کیف پول چرم طبیعی، عدم وجود درز، پارگی و کیفیت نخ مورد استفاده در دوخت کیف است. در دوخت های ظریف، از نخ نازک و مرغوب استفاده می شود. اما در دوخت هایی که عدم پارگی و ماندگاری، در اولویت تولید کیف پول چرم طبیعی قرار دارد، از نخ ضخیم تر استفاده می شود.
دقت کنید جنس و مقدار تراکم نخ، تأثیر بسیاری در دوام و طول عمر تمامی محصولات چرمی دارد.

4. یراق آلات و امکانات جانبی کیف پول چرم طبیعی

در هنگام خرید کیف پول چرم طبیعی برای خانم ها و آقایان به سایر اتصالات و امکانات جانبی همچون زیپ، قفل آهنربایی، محل اتصال بند به کیف و غیره توجه ویژه داشته باشید. زیرا این بخش های جانبی در صورت خرابی سریع، حتی با وجود ماندگاری بالای محصول، دل شما را می زند.

5. کشور تولیدکننده چرم طبیعی

چرم ایران یکی از بهترین و معتبرترین نوع الیاف طبیعی در جهان است. متأسفانه در تبلیغات جهانی، چرم ایتالیا به عنوان بهترین چرم به مردم معرفی می شود. جالب است بدانید که بیشتر شرکت های ایتالیایی در محصولات خود از چرم ایرانی بهره می برند.
کلیه محصولات سایت چرم آرتان اعم از انواع کیف سردوشی، کیف پول، صندل زنانه و غیره از چرم طبیعی تولید داخل کشور است.

چرا چرم بعد از مدتی پوسته پوسته می شود؟

چرم طبیعی، درجه یک و مرغوب هیچگاه پوسیده و پوسته پوسته نمی شود. وقتی با چنین صحنه ای در محصولات چرمی مواجه می شوید، در واقع این چرم نیست که پوسته پوسته و خراب شده، بلکه رویه آن است که در هنگام تولید روی چرم استفاده شده است.
چرم طبیعی به دلیل اینکه به طور مستقیم از پوست حیوانات و کاملاً ارگانیک تولید می شود، هیچ گاه پوسته پوسته نمی شود. زیرا مقاومت زیادی در برابر شرایط مختلف آب وهوایی دارد. از طرفی روی محصولات تولیدشده با چرم طبیعی، چیزی به نام روکش وجود ندارد که روی آن لاک زده شود. ازاین رو هیچگاه پوسته پوسته و خراب نمی شود.

از کجا کیف پول چرم طبیعی بخریم؟

جهت تهیه و خرید کیف پول چرم طبیعی زنانه و مردانه می‌توانید به فروشگاه معتبر و آنلاین چرم آرتان مراجعه کنید. در این پلتفرم کلیه محصولات چرمی از مواد مرغوب و باکیفیت و تولید داخل هستند.
تمامی محصولات چرم آرتان در کارگاه کنترل کیفیت، مورد بازبینی قرار می گیرند تا محصولی ممتاز و درجه یک به دست مشتریان برسد. برای مشاهده سایر محصولات مشابه، می‌توانید به صفحه کیف پول چرم مراجعه نمایید.
چنانچه با وجود موارد فوق، هنوز در انتخاب و خرید خود مردد هستید، با کارشناسان مربوطه ارتباط بگیرید تا شما را در این زمینه راهنمایی کنند.

جمع بندی

کیف پول چرم طبیعی زنانه و مردانه، یکی از اکسسوری های مهم برای خانم ها و آقایان شیک پوش است. انتخاب و خرید کیف پول چرم طبیعی کاری بسیار دشوار است. به ویژه اگر هیچ گونه آشنایی با انواع چرم طبیعی و نحوه تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی نداشته باشید. در این مطلب با چند راهکار ساده، نحوه تشخیص چرم طبیعی از مصنوعی را به شما آموزش دادیم. امیدواریم باتوجه به این نکات، انتخابی هوشمندانه و مقرون به صرفه داشته باشید.

چرم آرتان یکی از معتبرترین و بزرگ ترین تولیدکنندگان محصولات چرمی در ایران است. در این وبسایت، مدل های متنوع و مختلف کیف، کفش، صندل، کیف پول و غیره از چرم اصل و باکیفیت تولید می شوند. تنوع بالای محصولات چرمی در سایت چرم آرتان، کار انتخاب را برای سلیقه های مختلف و افراد مشکل پسند راحت و آسان نموده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *