یکی از انواع کفش‌های راحتی، صندل‌ها هستند. معمولا خانم‌ها به طور روزانه، بخصوص در فصل‌های گرم سال از صندل استفاده می‌کنند. موضوعی که موقع خرید صندل باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشید این است که حتما از مواد مرغوب ساخته شوند تا پای شما را اذیت نکنند. بهترین جنس صندل موجود در بازار، محصولاتی است که از چرم طبیعی تولید می‌شوند. کارگاه تولیدی چرم آرتان با استفاده از مواد باکیفیت و چرم اصل، انواع مختلفی از صندل‌ چرم زنانه را طراحی و تولید نموده است.
برند چرم آرتان، برای تولید انواع کفش و صندل‌های خود علاوه بر استفاده از چرم طبیعی، سلیقه و راحتی مشتریان را نیز در نظر گرفته است. به همین جهت شما با توجه به سلیقه خود می‌توانید از انواع صندل‌های موجود دیدن کرده و نسبت به خرید اقدام کنید. در ادامه راهنمای خرید صندل چرم زنانه می‌خواهیم با مقایسه انواع محصولات تولیدی در کارگاه چرم آرتان، به شما هنگام خرید محصولات کمک کنیم. صندل‌های این برند در 13 نوع، به شرح زیر در سایت فروشگاه در دسترس می‌باشند.

صندل چرم زنانه مدل ALZ116

این محصول از چرم طبیعی تولید گردیده و برای استفاده روزانه کاملا مناسب است. برای تولید زیره این صندل از جنس PU استفاده گردیده. علاوه بر این، رویه و داخل این صندل تماما از چرم درجه یک ساخته شده است. در مقایسه با سایر صندل‌های موجود، طراحی این مدل مقدار همه‌پسندتر می‌باشد.

صندل چرم زنانه مدل ALZ107

مدل ALZ107 از دیگر صندل‌های طبی و بسیار سبک کارگاه تولیدی چرم آرتان است. این محصول در رنگ خردلی تولید گردیده و برای خانم‌هایی که ساعات طولانی سرپا هستند بسیار مناسب است.

صندل چرم زنانه مدل ALZ118

یکی از طرح‌های بسیار پرفروش صندل چرم زنانه، مدل ALZ118 است. این صندل تماما از جنس چرم اصل می‌باشد و طراحی آن بسیار زیبا و چشم‌گیر است. لژ‌ این صندل کاملا راحت بوده و خانم‌ها می‌توانند در موقعیت‌های مختلفی این صندل را بپوشند.

صندل چرم زنانه مدل ALZ114

صندل مدل ALZ114 از دیگر طرح‌های بسیار خیره‌کننده است. دوخت این مدل بسیار محکم بوده و در برابر فشار پا به هیچ عنوان باز نمی‌شود. دوخت تمیز و بسیار مرتب همراه با طراحی زیبا از دیگر مشخصه‌های متمایز کننده این محصول نسبت به کالاهای مشابه سایر برندها می‌باشد.

صندل مدل ALZ113

این مدل شبیه به طرح 114 است منتهی با این تفاوت که در رنگ با یکدیگر تفاوت دارند. طبی بودن، سبک بودن و داشتن طراحی زیبا از ویژگی‌ این محصول است.

صندل مدل ALZ111

این مدل نیز مانند طراحی‌های کد 113، 111 و 114 بوده و تنها تفاوت موجود، تنوع در رنگ‌بندی این محصولات است.

صندل مدل ALZ106

مدل‌های 106، 107، 108 و 109 صندل چرم زنانه شبیه به یکدیگر هستند. تنها تفاوت در این محصول، تنوع در رنگ‌بندی آن‌ها است. تمام این محصولات از جنس چرم طبیعی و اصل ساخته شده و طبی هستند. علاوه بر این دوخت محکم به کار رفته در تولید آن‌ها مقاومت این صندل‌ها را بالا برده است. همچنین خانم‌ها می‌توانند از این صندل‌ها در محیط کار، خانه و یا پیاده‌روی استفاده کنند. در طرح‌های فیکی که تحت عنوان طبی بودن به فروش می‌روند شما بعد از چند بار پوشش احساس ناراحتی می‌کنید و ممکن است گاهی نیز دچار کمردرد شوید، اما در این محصول تمام استانداردهای لازم برای راحتی شما در نظر گرفته شده است.

صندل مدل ALZ117

مدل 118 و 115 نیز تماما شبیه به طرح 117 هستند با این تفاوت که رنگ‌های آن‌ها با یکدیگر فرق می‌کند. جنس این مدل تماما از چرم طبیعی تولید شده و برای تمام بانوان مناسب است.

صندل مدل ALZ112

کد 111 و 113 از دیگر طرح‌های مشابه صندل چرم زنانه کد 112 هستند. این طرح زیبا برای استفاده در هر مکانی مناسب است و به علت طبی بودن در جهت کاهش دردهای شما بسیار مفید است.

صندل مدل ALZ110

در مقایسه با سایر مدل‌ها، طرح 110 دارای لژ یکسانی است. این محصول تماما از جنس چرم طبیعی با زیره جنس PU تولید گردیده است. این زیره بسیار نرم است و هنگام راه رفتن باعث می‌شود تا شما زود خسته نشوید.

در مقاله راهنمای خرید صندل چرم زنانه سعی شد تا نکات مهم خرید صندل بررسی و برخی نمونه محصولات چرم آرتان معرفی گردد. شما می‌توانید برای مشاهده جدیدترین صندل‌های تولیدی چرم آرتان، به صفحه صندل چرم زنانه مراجعه نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *