بررسی فرآیند کنترل کیفیت محصولات چرم آرتان

یکی از مواردی که باعث گردیده خیلی از افراد محصولات چرمی را انتخاب کنند، کیفیت و دوام بالای آنهاست. محصولات چرم در مقایسه با دیگر جنس‌ها برای مدتی طولانی همچون روز اول قابل استفاده هستند. به راحتی خراب نمی‌شوند و ظاهر زیبای آنها حفظ خواهد شد. اما تمامی این موارد برای زمانی است که یک محصول از کیفیت تولید خوبی برخوردار باشد. در غیر اینصورت محصولات چرمی نیز ممکن است مانند هر جنس دیگری خیلی زود کارایی خود را از دست بدهند. در این مطلب قصد داریم تا بیشتر با کنترل کیفیت محصولات چرم آرتان آشنا شویم.

تولیدات چرم آرتان جزو محصولات چرمی هستند که به سادگی می‌توان به کیفیت بالای آن‌ها اعتماد نمود. در کارگاه تولیدی چرم آرتان، هر آن چه که برای افزایش کیفیت یک محصول چرمی نیاز است به دقت مورد بررسی قرار می‌گیرد. به همین دلیل، این محصولات همواره در کیفیت، حرف اول را می‌زنند و این برند موفق گردیده تا اعتماد مشتریان بسیاری را جلب نماید.

لیبل کنترل کیفیت

روند کنترل کیفیت در کارگاه تولیدی چرم آرتان چگونه است؟

در این کارگاه تولیدی، نظارت بسیار دقیق و حرفه‌ای بر روی روند تولید محصولات چرم اعمال می‌شود. این موضوع سبب گردیده که محصولات چرم آرتان، بهترین کیفیت را در بین محصولات چرم ایرانی و خارجی داشته باشند. کارگاه تولیدی چرم آرتان دارای یک تیم تخصصی ارزیابی است و این تیم در بخشی مجزا به نام بخش کنترل کیفیت، بر روی تک تک مراحل تولید نظارتی بسیار دقیق دارند.

در ادامه نگاهی بر روند کنترل کیفیت در کارگاه تولیدی چرم آرتان خواهیم داشت:

  • قطعاً در اولین قدم برای تولید محصولات چرمی باکیفیت، به چرم طبیعی و اصل نیاز است. تیم ارزیابی چرم آرتان با شناخت کاملی که بر روی انواع چرم‌ها دارند، در انتخاب چرم، کاملاً هوشمندانه عمل می‌کنند و از این رو محصولات چرم آرتان، همگی از بهترین نوع چرم تهیه و تولید می‌شوند.
  • برای آن که یک محصول چرمی بهترین کیفیت را داشته باشد، می‌بایست به بهترین روش تولید گردد. در کارگاه چرم آرتان، از جدیدترین تجهیزات، مطابق با به روزترین روش‌ها برای تولید محصولات چرمی استفاده می‌شود. تیم ارزیابی کیفیت، به خوبی بر تک تک مراحل تولید از برش تا دوخت و تولید، نظارت ویژه‌ای دارد.
  • کیفیت دوخت در محصولات چرمی، یکی از مواردی است که در کیفیت بالای این محصولات نقشی اساسی دارد. دوخت ظریف و محکم محصولات چرم آرتان، به لطف کارکنان حرفه‌ای و کاربلد به خوبی ممکن گردیده است.
  • یراق آلاتی چون زیپ‌، دکمه و… از مواردی هستند که در کیفیت یک محصول چرمی بسیار مهم هستند. در پروسه کنترل کیفیت محصولات چرم آرتان به این مورد نیز به خوبی دقت می‌شود.

 

 

پرسش‌های متداول در مورد کنترل کیفیت

در ادامه به برخی سوالات شما عزیزان در مورد پروسه نظارات و کنترل کیفیت محصولات چرم آرتان توسط تیم ارزیابی این مجموعه خواهیم پرداخت.

تیم کنترل کیفیت چرم آرتان چه مواردی را مورد بررسی قرار می‌دهند؟

تمامی مواردی که برای کیفیت بالای محصولات چرمی نیاز است توسط تیم ارزیابی چرم آرتان بررسی می‌شوند تا از بابت کیفیت بالای محصولات اطمینان حاصل شود. همه موارد از جمله کیفیت دوخت، کیفیت چرم مورد استفاده و… توسط این تیم بررسی می‌گردد و همچنین ریزترین نکات نیز در این بررسی‌ها از قلم نمی‌افتد. برای مثال این تیم مطمئن می‌شوند که زیپ‌ها کاملاً روان هستند و دکمه‌ها و جیب‌ها به راحتی قابل استفاده باشند.
همانطور که گفتیم هیچ موردی از زیر نظر اعضای این تیم تخصصی پنهان نخواهد ماند. در نهایت چنانچه محصولی در این بررسی‌ها، هیچ مشکلی نداشته باشد، بر روی آن برچسب تایید کنترل کیفیت QC نصب می‌شود. با این لیبل می‌توان دریافت که کیفیت محصول از سوی تیم کنترل کیفیت موردتایید است.

لیبل کنترل کیفیت محصولات چرم آرتان

تیم ارزیابی با محصولاتی که دارای مشکل هستند چه می‌کنند؟

همانطور که در بخش بالا به آن اشاره شد، تک تک محصولات به طور دقیق مورد بررسی و ارزیابی قرار می‌گیرند. چنانچه محصولی دارای مشکل باشد، قطعاً لیبل تایید کنترل کیفیت نخواهد گرفت و مجددا برای اصلاح، به خط تولید برمی‌گردد. حتی در صورتی که محصول دارای مشکل بزرگ‌تری باشد و امکان اصلاح آن وجود نداشته باشد، به طور کامل از پروسه تولید حذف می‌گردد.

آیا ممکن است محصولی از پروسه کنترل کیفیت جا بماند؟

خیر! این مورد به هیچ عنوان در کارگاه تولیدی چرم آرتان امکان‌پذیر نیست. تمامی محصولات بار دیگر پیش از ارسال محصولات و بسته بندی، بررسی می‌شوند و در این زمان دوباره اطمینان حاصل می‌گردد که تمامی محصولات دارای لیبل تایید کنترل کیفیت هستند.

اگر محصولی با وجود نظارت دقیق کنترل کیفیت، مشکلی داشته باشد چاره چیست؟

تیم کنترل کیفیت چرم آرتان با وجود نظارتی دقیق بر روی تمامی موارد، باز هم احتمالات را در نظر گرفته و برای آن‌ها چاره‌ای اندیشیده است. تمامی محصولات چرم آرتان دارای گارانتی یک ساله هستند و از این رو خریداران این امکان را خواهند داشت تا در صورت عدم رضایت، نسبت به مرجوع نمودن کالا و دریافت وجه خود اقدام نمایند. لازم به ذکر است که تمامی قوانین و شرایط مرجوع نمودن کالاها، در صفحه سوالات متداول قابل بررسی می‌باشد.

حرف آخر

برند چرم آرتان، یکی از تولیدکنندگان ایرانی محصولات چرمی می‌باشد که بیشترین تنوع را برای انواع سیلقه ها طراحی و تولید می‌نماید. اما این تنوع هرگز باعث کاهش کیفیت نگردیده است و تمامی محصولات با کیفیت عالی تولید و عرضه می‌شوند. در کارگاه چرم آرتان، برای آن که محصولات بتوانند از هر نظر بیشترین رضایت مشتریان را به خود جلب نمایند، یک تیم قوی در بخش کنترل کیفیت مشغول به فعالیت است.
تمامی مواردی که در کیفیت محصولات چرمی نقش خواهند داشت توسط این تیم به صورت کاملا دقیق بررسی می‌گردد. از این رو شما می‌توانید با خیال راحت محصولات باکیفیت چرم آرتان را تهیه نمایید. در این فروشگاه، تمامی محصولات چرمی این برند با قیمتی بسیار مناسب قابل تهیه است. این محصولات دارای یک سال گارانتی می‌باشند و شما می‌توانید در صورت وجود هر گونه مشکل، پس از خرید، محصول را مرجوع نمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *