چگونه کیف چرم را باید تمیز کنیم؟ شاید این سئوالی باشد که برای شما هم مطرح شده باشد. لکه‌های موجود بر روی محصولات چرمی ممکن است به دلایل مختلف ایجاد شوند. به عنوان نمونه ممکن است در هنگام غذا خوردن یا کار کردن محصولات چرمی شما دچار آلودگی شوند. در این حالت باید بتوانید محصول چرم خریداری شده را به راحتی تمیز کنید. در بین انواع محصولات چرم، کیف چرم بسیار پرطرفدار است. چگونگی تمیز کردن کیف چرم با توجه به نوع لکه‌های موجود بر روی آن متفاوت است. شناخت هر کدام از لکه‌ها به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید به راحتی کیف چرم خود را تمیز کنید.

چرم‌های موجود در بازار دارای کیفیت‌های مختلف است که اگر بخواهید یک چرم با کیفیت خریداری کنید باید بتوانید یک فروشگاه معتبر  مثل چرم ارتان را جهت خرید انتخاب کنید. اگر می‌خواهید در مورد چگونگی تمیز کردن کیف چرم بیشتر بدانید بهتر است تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

چگونگی تمیز کردن کیف چرم

How to Make a Leather Bag Patterns Tutorials kf4pul - چگونه کیف چرم را تمیز کنیم

در بسیاری از موارد افراد این سئوال را می‌پرسند که چگونه کیف چرم را تمیز کنیم ؟ زمانی که بخواهید از کیف چرم برای محیط‌های مختلف استفاده کنید، باید بتوانید یک محصول چرمی با کیفیت را خریداری کرده و با نحوه پاک کردن کیف چرم آشنا شوید. برای پاک کردن لکه‌های مختلف بر روی چرم ورنی می‌توانید از محلول‌های موجود در بازار استفاده کنید. در این حالت با داشتن یک اسفنج و ترکیب کردن محلول با لبه‌های اسفنج می‌توانید به سادگی کیف چرم خریداری شده را تمیز کنید. اگر کیف چرم شما دارای کیفیت چرم معمولی است در این هنگام بهتر است از ترکیب آب و سرکه استفاده کنید.

یک پارچه نرم را انتخاب کرده و با ترکیب آب و سرکه مخلوط کنید و به آرامی بر روی سطح کیف چرم خود بکشید. در مورد رفع لکه‌های خودکار، مواد غذایی چرب، رنگ و کپک بهتر است ادامه مقاله را مطالعه کنید:

پاک کردن لکه مواد غذایی از کیف چرم

در ابتدا بهتر است با یک پارچه خشک سطح کیف چرم را به آسانی تمیز کنید تا مواد غذایی ریخته شده به صورت کامل از روی کیف چرم شما پاک شود. در این بخش بهتر است یک دستمال آغشته به محلول تمیز کننده تهیه کرده و به آرامی بر روی کیف چرم بکشید. اگر مواد غذایی ریخته شده بر روی کیف چرم از نوع لکه‌های پروتئینی است بهتر است یک پارچه را به محلول سرکه، آب و شامپو آغشته کرده و بر روی کیف خود بکشید. در این حالت پس از اتمام کار بهتر است کیف چرم را در زیر نور آفتاب قرار دهید تا به صورت طبیعی خشک شود.

پاک کردن لکه خودکار از روی کیف چرم

زمانی که لکه خودکار بر روی کیف چرم ریخته می‌شود بهتر است در سریع‌ترین زمان ممکن اقدام به پاک سازی کیف کنید. چرا که اگر زمان زیادی از ریخته شدن جوهر بر روی کیف چرم بگذرد، در این حالت مواد موجود در خودکار داخل چرم نفوذ کرده و تمیز کردن آن غیر ممکن می‌شود. جهت تمیز کردن کیف چرم از لکه خودکار از الکل استفاده نکنید چرا که باعث کاهش طول عمر کیف خریداری شده خواهد شد.

در سریع‌ترین زمان ممکن بهتر است محلول سرکه را بر روی یک دستمال ریخته و روی لکه خودکار بگذارید. پس از گذشت چند دقیقه مشاهده خواهید کرد که کیف چرم به مانند اول تمیز شده است.

کیف چرم را تمیز کنیم

از بین بردن رنگ از روی کیف چرم

شاید به جرات بتوان گفت که پاک کردن رنگ از روی کیف چرم بسیار دشوار است و برای این کار باید مهارت زیادی داشته باشید. برخی از مواد شوینده موجود در بازار برای پاک کردن رنگ از روی کیف چرم بی اثر است. چرم به دلیل داشتن خاصیت نفوذپذیری پس از تماس با رنگ، به راحتی آن را در خود جذب کرده که این کار باعث می‌شود تا پاک کردن رنگ از روی کیف دشوار شود. باید بیان کرد که جهت پاک کردن رنگ از روی کیف چرم از الکل استفاده نکنید. زمانی که رنگ بر روی کیف چرم ریخته شد بهتر است به مرکز خدمات پس از فروش محصول مراجعه کنید تا به نتیجه دلخواه برسید.

از بین بردن کپک از روی کیف چرم

برای پاک کردن کپک از روی کیف چرم بهتر است یک محلول شستشو تهیه کرده و درون محلول، یک قاشق مربا خوری شامپو بچه بریزید. اضافه کردن سه قطره سرکه باعث می‌شود تا یک مواد شوینده قوی ایجاد کنید. در این حالت با انتخاب یک پارچه کاملاً تمیز می‌توانید به آرامی لکه‌های کپک موجود بر روی کیف چرم را تمیز کنید.

هر یک از موارد گفته شده برای تمیز کردن کیف چرم بسیار کاربردی است. زمانی که بتوانید کیف چرم را از یک مکان معتبر خریداری کنید قادر خواهید بود تا از کیف خریداری شده به مدت طولانی استفاده کنید.

خرید کیف چرم با کیفیت از چرم آرتان

زمانی که بخواهید از محصولات با کیفیت چرمی نظیر کیف چرم استفاده کنید، اگر بتوانید یک فروشگاه معتبر را جهت خرید انتخاب کنید قادر خواهید بود تا از کیفیت تضمین شده محصولات استفاده کنید. خرید محصولات چرم با کیفیت باعث می‌شود تا بتوانید به راحتی کیف چرم را تمیز کنیم.  تمیز کردن کیف چرم دارای قواعد مخصوص به خود است که در بالا به آن اشاره شده است.

اگر بخواهید کیف چرم مناسب خریداری کنید بهتر است به فروشگاه چرم آرتان سر بزنید. این فروشگاه محصولات خود را با تضمین کیفیت به مشتریان ارائه می‌دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *