کیف دوشی اسپرت از جمله وسایل بسیار پرکاربرد می باشد که معمولاً توسط خانمها و آقایان به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. شما اگر بتوانید یک کیف دوشی چرم و با متریال درجه یک را انتخاب کنید قطعاً یک خرید ایده آل و مناسبی انجام داده اید. زیرا همانطور که به تجربه ثابت شده است محصولات چرمی نسبت به سایر متریال های غیر چرم و یا حتی ترکیبات مصنوعی عمر مفید بسیار بالاتری دارند. ممکن است این سوال برای شما ایجاد شود که قطعاً کیف دوشی اسپرت آنهم از نوع چرم قیمت بالاتری نسبت به سایر محصولات دارد.

اما باید این نکته را در نظر داشته باشید که شما با یک بار هزینه می توانید چندین سال بدون آنکه کیف مورد نظر شما دچار آسیب و یا حتی کهنگی شود در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید. این در نوع خود یک مزیت فوق العاده ایده آل می باشد. اما بیایید در ادامه پنج ویژگی ارزشمند کیف های دوشی چرم اسپرت را مورد بررسی و ارزیابی قرار دهیم. طبیعتاً با آگاهی از این ویژگیها رغبت شما برای خرید این محصولات چندین برابر خواهد شد. پس ما را تا انتهای مقاله همراهی کنید.

رنگ های ماندگار در کیف دوشی اسپرت

رنگ بندی جذاب و زیبا می تواند یک جلب‌ توجه اساسی در محصولات چرمی ایجاد کند. خوشبختانه رنگ هایی که در کیف دوشی اسپرت به کار گرفته می شوند تنوع بسیار بالایی دارد. به طوری که شما می توانید انواع رنگ های تیره و روشن مشکی و قهوه ای از این محصولات مشاهده کنید. ویژگی فوق العاده مهمی که این رنگ ها دارند این است که کاملا تثبیت شده هستند. در واقع به جهت فرایند پرداخت کاری استاندارد و به نسبت پیچیده ای که بر روی متریال چرمی انجام میشود این رنگ ها کاملا در بافت چرم نفوذ کرده و عملا در طولانی مدت دچار رنگ پریدگی و یا کهنگی ظاهری نمیشوند.

اغلب افراد در زمان خرید این سوال را مطرح می‌کنند که آیا رنگ چرم مورد نظر بعد از چند سال استفاده کاهش می یابد یا خیر؟ البته پاسخ این سوال بستگی به چند عامل مهم دارد. اینکه شما از کیف دوشی اسپرت خود چگونه استفاده می کنید و در چه محیط هایی آن را قرار میدهید. به عنوان مثال شما نباید این کیف ها را در معرض مستقیم نور خورشید قرار دهید و همچنین باید از مواد جلا دهنده و یا واکس های چرم به طور منظم استفاده کنید. در چنین شرایطی می توانید ظاهر محصولات چرمی خود را حفظ کنید.

رنگ های ماندگار در کیف دوشی اسپرت

تنوع طرح کیف دوشی اسپرت

اصولاً مواد و متریال چرمی طرح پذیری بسیار مناسب و متعددی دارند. در واقع شما می توانید بر روی صفحات چرمی طرح های اسپرت زیبا و مشتری پسندی را ایجاد کنید. بسیاری از کارگاه های تولیدی همواره به دنبال دریافت یا کشف طرح های ساختاری جذاب هستند. در کنار رنگهای محصولات چرمی یکی از عواملی که باعث میشود مشتریان به سمت خرید این نوع از کیف ها سوق پیدا کنند در واقع طرح بندی های زیبای محصول مورد نظر می باشد.

در گذشته معمولاً نوع طرح کیف دوشی اسپرت ساده و بدون هیچگونه جذابیت مضاعف در ساختار خود بود. اما در عصر حاضر به جهت پیشرفت صنعت مد و فشن اکثر تولیدکنندگان سعی می کنند طرح هایی را انتخاب کنند که مناسب مد روز و کاملاً جدید باشد.

سایز استاندارد کیف دوشی اسپرت

معمولاً افراد با این هدف از کیف دوشی اسپرت استفاده می کنند که در طول روز همواره این محصولات پرکاربرد را همراه خود داشته باشند. زمانی که کیف مورد نظر از لحاظ سایز بسیار بزرگ باشد در آن صورت حمل آنها سخت تر و نمی‌توان به طور مستمر در طول روز از آنها استفاده کرد. همانطور که می دانید انواع محصولات کوله پشتی چرم ابعاد به نسبت بزرگ تری دارند و برای اهداف خاص مانند رفتن به تعطیلات، مسافرت و یا فعالیت های ورزشی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اما کیف دوشی اسپرت می‌تواند بسیاری از وسایل شخصی شما که ابعاد کوچکتری دارند حمل کند. سایزی که برای کیف های دوشی در نظر گرفته می شود کاملاً استاندارد می باشد. در واقع شما با حمل آنها این احساس را نخواهید داشت که یک وسیله اضافی و مزاحم را همراه خود دارید.

سایز استاندارد کیف دوشی اسپرت

بندهای محکم و همچنین دوخت و دوز مقاوم

وجود بندهای محکم در کیف دوشی اسپرت فوق‌العاده اهمیت دارد. زیرا در صورتی که به هر دلیلی این بندها دچار پارگی یا جداشدگی از کیف اصلی شوند در آن صورت کارایی آنها از بین خواهد رفت. برای اینکه یک بند محکم برای این کیف ها نصب شود تولید کنندگان سعی می کنند دوخت و دوزهای بسیار ظریف و مقاومی را در سطح بندهای چرم انجام دهند.

قطعاً با اعمال این نوع دوخت چرم با نخ های مخصوص، عملاً پارگی و جدا شدن آنها از کیف ها بسیار غیرمحتمل خواهد بود. البته این نکته را به یاد داشته باشید که نباید آنها را تحت کشش و نیروی بسیار زیاد قرار دهید. چرا که آنها تنها می توانند نیرو و بار کیف را تحمل کنند.

صرفه جویی در هزینه با خرید کیف های چرم

زمانی که شما یک کیف دوشی اسپرت خریداری میکنید نباید به فکر قیمت بالای آن‌ها باشید. بلکه باید تمرکز خود را بر روی ماندگاری و طول عمر این محصولات چرمی معطوف کنید. تصور کنید یک کیف دوشی و با جنس و متریال غیر چرمی مانند چرم های مصنوعی خریداری کرده اید. قطعاً شما باید بعد از حدود ۶ ماه الی ۱ سال مجدداً به خرید کیف های جدید بپردازید.

چرا که عملاً کیف های غیر چرم هم از لحاظ ظاهری و هم از لحاظ ساختار دچار دگرگونی و یا تخریب خواهند شد. اما در مقابل کیف های چرم میتوانند عمر بلند مدت داشته باشند. بنابراین شما با خرید این کیف ها در مراحل بعدی از خریدهای مجدد معاف خواهید شد.

صرفه جویی در هزینه با خرید کیف های چرم

خرید انواع محصولات چرمی از فروشگاه چرم آرتان

مشتریان گرامی با مراجعه به سایت فروشگاه چرم آرتان و در بخش محصولات می‌توانند یک طیف گسترده ای از انواع کیف دوشی چرم، کیف اداری چرم، کوله پشتی ها، کیف مدارک چرم ، کمربند های زنانه و مردانه چرم و سایر محصولات پرکاربرد را مشاهده و خریداری کنید. با خرید از این فروشگاه این اطمینان را داشته باشید که قیمت و هزینه مناسبی پرداخت کرده اید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *